sobota, 20 lipca 2013

1st birthday of FEMININE DREAMS! :)


17-go lipca minął rok istnienia bloga FEMININE DREAMS! :) Z tej okazji przygotowałam dla Was małe przypomnienie wszystkich stylizacji, które zamieściłam na blogu.

 Korzystając z okazji pragnę podziękować wszystkim, którzy pomogli i pomagają w tworzeniu tego bloga :) Szczególne podziękowania należą się fotografom- mojemu Bratu, Siostrze i Kuzynce. Marcie za piękne makijaże i uczesania. Przemkowi za pomoc w "ogarnięciu" HTML-a.
 I oczywiście Wam drodzy czytelnicy za odwiedziny i miłe słowa w komentarzach :)

                                                     47.                                                 46.
                              45.                                              44.                                                   43.
                             42.                                                 41.                                                  40.
                             39.                                                  38.                                                 37.
                             36.                                                  35.                                                 34.
                             33.                                                  32.                                                 31.
                             30.                                                  29.                                                 28.
                              27.                                                   26.                                                   25.
                             24.                                                 23.                                                  22.
                             21.                                                  20.                                                 19.
                            18.                                             17.                                                  16.
                           15.                                              14.                                                  13.
                             12.                                                  11.                                                 10.
                              9.                                                     8.                                                    7. 
                               6.                                                     5.                                                     4.
                          3.                                                     2.                                                     1.

Która stylizacja podobała Wam się najbardziej? :)








28 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w dalszym blogowaniu !!! Pozdrawiam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. 42, 38, 35 - według mnie najpiękniejsze stylizacje, które i tak było ciężko wybrac sposrod pozostałych, piękych stylizacji. Odwaliłaś kawał dobrej roboty! Gratuluje, pozdrawiam i mam nadzieje, że za rok także będziesz mogła się pochwalic tyloma nowymi, świeżymi stylizacjami!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z powyższym ;)
    Gratuluję i życzę Ci następnych wytrwałych lat w bloggowaniu!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie niezmiennie najlepsza to nr 34! Zachwycam się nią na nowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratki :)))
    u mnie był 13-ego lipca :) z tej okazji trwa u mnie 6 konkursów, na które zapraszam :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam
    rozaliafashion.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje kochana :) U mnie rok minął 2 lipca, co oczywiście przegapiłam stresując się obroną która nastąpiła kolejnego dnia :D Piękne stylizacje, aż trudno wybrać najlepszą, ale pewnie, któraś z ostatnich :)Wraz z rozwojem bloga, rozwijasz się Ty i Twoja pasja modowa. Cieszę się, że czerpiesz z tego przyjemność, co widać w każdej ze stylizacji:) Wiem jak dużo pracy Cię to kosztowało i czasem nie zdajemy sobie sprawy ile osób nas w tym spiera i pomaga stworzyć tę wirtualną rzeczywistość :) Piękny blog i uwielbiam tu zaglądać. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego i samych sukcesów w kolejnych latach Ci życzę kochana :*:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Rok.. dość spory okres czasu, gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje ! Twoje stylizacje są naprawdę prześiczne uwielbiam do Ciebie zaglądać i chociaż nie zawsze cś napiszę to wiedz, że oglądam ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! piękne stylizacje, jestem pod wrażeniem!
    +obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dołączyłam od niedawna do Twoich obserwatorów i nie widziałam połowy tych stylizacji - dla mnie wszystkie są mega! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego i zawsze takich rewelacyjnych stylizacji:)
    Ja tu mam kilkanascie ulubionych lookow :) ale numer jeden to 39 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. GRATULACJE! I jeszcze więcej takich rocznic blogowych! :)
    Co do stylizacji to wybór trudny, bo tak naprawdę podobają mi się wszystkie. Masz świetny styl, zawsze wyglądasz elegancko, kobieco i podkreślasz swoje atuty. Jednak najbardziej oczarował mnie chyba zestaw z numerkiem 38. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak kolorowo <3 Jesteś cudowna :) Obserwuję :*

    Mi osobiście najbardziej przypadły do gustu stylizacje nr 26, 38, 39 i 46. W ogóle wszystkie są cudowne i nie mogłam się zdecydować ! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecież doskonale Wiesz, że nie da się wybrać tego jedynego spośród wszystkich zestawów, kiedy w każdym wyglądasz pięknie, a zdjęcia i ich wykonanie jest na najwyższym poziomie. Masz wielkie szanse zostać wielką w tym kraju, więc bierz się do pracy w następnym roku blogowania!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. URODZINY SA FAJNE :*** nooo to gratuluję!!!! uwielbiam twoj styl, a na tych mixach dopiero widać jak staranny i zachowawczy masz styl, uwielbiam takie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Mnie się podobały wszystkie stylizacje, w szczególności: 2,7,17,38,46:)

    Zapraszam do mnie: nailseyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. happy bday to your blog!! it's amazing how the time flies! <3
    maybe you visit my blog to?
    http://stormia-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. masz niesamowity styl i wszystkie Twoje stylizacje są świetne

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam Twoje stylizacje! Tu jest zawsze tak kolorowo i dziewczęco! Inspiruj nas dalej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję Wam wszystkim!!! :* ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Jeśli spodobał się Tobie nasz blog, dołącz do obserwatorów, będzie nam bardzo miło ;)