sobota, 1 grudnia 2012

Emerald green & pastels

Grudzień przywitał nas słońcem, to świetny początek zimy :) Dzisiejszy zestaw przygotowałam na wieczorne wyjście. Szmaragdowa zieleń to obok burgundu najmodniejszy kolor sezonu. Zieleń połączyłam z pastelami, którym nadal nie mogę się oprzeć ( i już zapowiadam, że na pewno pastele pojawią się w zimowych stylizacjach ;)) Jak Wam się podoba ? :)
Miłego weekendu :*













Płaszcz - H&M
Spodnie - Zara
Bluzka - Topshop
Buty - Venezia
Bransoletka i naszyjnik - nn

39 komentarzy:

  1. Faktycznie grudzień bardzo pięknie, choć mroźnie nas dzisiaj przywitał :-) Jak zwykle niezawodna stylizacja no i tak optymistycznie słoneczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała :***



    www.live-style20.blogspot.com

    new post !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, wszystko mi się podoba :)

    ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE MIKOŁAJKOWE :)
    All About Fashion and Style

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie grudzień zaczął się pięknie, a po południu nawet pojawił się śnieg :)
    Odnośnie zestawu, bardzo podoba mi się bluzka, naszyjnik też jest niesamowity :) Natomiast buty chyba nie są zbyt odpowiednie na późnojesienną porę?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz ;) wybrałam takie buty ponieważ był to zestaw na wieczorne wyjście, nie chodziłam w tych butach cały dzień po dworze ;)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  5. bardzo mi się podoba ta stylizacja:) jest taka delikatna i świeża;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne buty, takie do biura-idealne:) Piękna koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę ciekawy strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. te buty są cudowne ! i jeszcze tak bardzo pasują do tych spodni. całość bardzo mi się podoba :)
    a taki zegarek mi się maarzy.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna biżuteria :)

    zapraszam na konkurs na moim blogu - do wygrania dowolny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko jest bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta koszula jest przecudowna! Jej fason i kolor po prostu mnie urzekły. Razem z biżuterią tworzy elegancki zestaw. Bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie zielonych spodni i beżowej koszuli! Pięknie Ci w tych kolorach! A Twój zegarek- uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne połączenie kolorów!
    Naszyjnik jest naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. omg! i have to say I love it!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz cudownie! ;) i nawet nie masz pojęcia jak Ci zazdroszczę, ze masz taką piękną pogodę. ;)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ..mega kobieco :) Bardzo podoba mi się ta stylizacja :) ps. buty cudne! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. i like the back of your blouse
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  18. Płaszcz jest obłędny - chętnie sama bym taki założyła :)
    Przepięknie wychodzisz na zdjęciach
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny outfit :) bardzo podoba mi się bluzka :) ciekawy krój i piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba :)). A pastele w zimowych stylizacjach również uwielbiam łączyć :).
    Buziaki :*.

    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs- do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna biżuteria;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przejrzałam cały blog od początku istnienia, bo każda stylizacja jaką tutaj znalazłam mogłaby być moja! Świetnie dobierasz dodatki: biżuterię, torebki, zawsze wyglądasz mega kobieco, no bardzo mi się podoba ten blog! Inspirujesz!

    P.S Pozdrowienia dla Twojej super zdolnej koleżanki Marty - jej makijaże to sztuka!
    Dawno nie trafiłam na tak fajnego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujmy bardzo za przemiły komentarz :) takie słowa motywują do dalszego działania !
      pozdrawiamy serdecznie :)))

      Usuń
  23. Piękny zestaw, spodnie mają cudowny kolor- miła odmiana od wszędobylskich burgundów:)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podoba mi się Twoja koszula ;)) masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. genialnie! wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko idealnie dobrane :) świetny zegarek :) Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko do siebie pasuje, starannie dobrane dodatki - klasa ;)
    Dziękujemy za komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  28. You look beautiful! I love your shirt!
    Great outfit (:

    xx,
    talkingpickles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna stylizacja i kolory, prześlicznie wyglądasz!

    pozdrawiam,

    R.L.

    OdpowiedzUsuń
  30. you look so lovely! such a fabulous outfit! I love it :)
    visit my blog dear? http://raellarina.blogspot.com

    xoxo,
    Rae :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Jeśli spodobał się Tobie nasz blog, dołącz do obserwatorów, będzie nam bardzo miło ;)