sobota, 8 grudnia 2012

Let it snow

Jasny, pastelowy zestaw na tle białego krajobrazu- taki jest mój pierwszy zimowy post ;) Miałam dylemat co do jasnych okryć zwłaszcza zimą, dopóki nie zobaczyłam białego płaszcza z kolekcji H&M, prezentowanego przez Lanę del Rey, jest to chyba najpiękniejsza rzecz z tej kolekcji. Oversize'owy płaszcz przyozdobiony suwakami i futerkeim, elegancki i klasyczny mój absolutny must have tego sezonu. Pastelowy różowy sweterek był kolejną obowiązkową rzeczą w mojej zimowej szafie . Dół zestawu utrzymany w ciemnej tonacj, żeby nie było zbyt cukierkowo ;))) 















Płaszcz - H&M
Sweter, spodnie, kołnierzyk - H&M
Torebka - vintage
Buty - Ryłko




42 komentarze:

  1. Królowa Śniegu! <3
    Wyglądasz olśniewająco, a zdjęcia są po prostu magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie = ]


    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    zapraszam,

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piekne zdjecia;) cudowny kołnierzyk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne zdjęcia!!! :)) a stylizacja w baardzo w moim stylu :) rewelacyjnie wyglądasz! :)

    u mnie rozdanie, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cukierkowo znaczy fajnie! Jednak góra świetnie współgra z dołem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem! Pięknie wkomponowałaś się w tło, a Twój płaszcz naprawdę wymiata, zmiata całą płaszczykową konkurencję, mam nadzieję, że nie będzie się bardzo brudził, bo z jasnymi kolorami bywa różnie - ja mam pecha i zawsze czy białą koszulę czy pastelowe spodnie ubrudzę, tak, że nie da się wyprać. Poza tym piękna z Ciebie kobieta! Jak zobaczyłam ten look na Stylio miałam wrażenie, że jesteś podobna do Kasi Tusk. :)

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w twoim płaszczyku!! Widziałam go w sklepie i na wieszaku nie wyglądał tak bosko jak na tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny płaszczyk:) No i kołnierzyk cudo:) piekne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne zdjęcia! Bardzo dobrze wykorzystałaś obecną aurę ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Pastele i biel na tle śniegu wyglądają rewelacyjnie! Niczym Królowa Śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz kochana tak bajecznie! przepiękny płaszczyk, on dodaje zestawowi całego tego uroku, przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia. :) Bardzo podoba mi się makijaż. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz wrecz fenomenalnie. Tezmamy tez kolniezyk jest boski

    OdpowiedzUsuń
  14. niezwykłe zdjęcia... niezwykła stylizacja! Wygladałaś zjawiskowo!





    Pozdrawiam i życzę spokojnych Świąt :) http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny zestaw;)
    kojarzy mi się od razu z królową śniegu <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz przepięknie, olśniewająca biel i TY :)

    ps. bardzo fajny blog - obserwuję:)

    pozdrawiam i zapraszam również do mnie :)
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepieknie prezentujesz się w aurze zimy :)

    zapraszam na mój funpage o fotografii:)
    http://www.facebook.com/pages/Fotografia-moim-okiem/547740811920233

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem co mnie bardziej oczarowało Twoja uroda, czy ten piękny zimowy outfit. To chyba nie ma znaczenia, wyglądasz prześlicznie :)
    + obserwuję

    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Całość przepiękna, idealnie wpasowałaś się w zimowy krajobraz;) Również mierzyłam ten płaszczyk, jest śliczny, jednak dla mnie zdecydowanie za cienki;( Do tego śliczny sweter i kołnierzyk!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie, tak bajkowo :) A plaszcz naprawde swietny!

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie, dokładnie tak jak uwielbiam ! cudo *,*

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się ta stylizacja. Wyglądasz w niej bardzo kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w tym płaszczyku, kiedy po raz pierwszy go zobaczyłam :) Jednak jest bardzo cienki, a ja w tym roku szukałam czegoś co nie pozwoli mi zamarznąć ;)
    Świetna stylizacja, zwłaszcza cukierkowa góra :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. to jest lana del rEy ;) fajniutki jest ten płaszcz, jestem ciekawa czy sprawdza się od strony praktycznej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, literówka ;) od strony praktycznej... hmm wiadomo, że jeśli chciałabym go nosić codziennie to chyba raz na 2 tygodnie musiałby trafiać do pralni, nie jest to mój jedyny płaszczyk na zimę dlatego też zdecydowałam się na jego kupno ;) a jeśli chodzi o to czy daje ciepło to powiem tak, przy kupnie jakiegokolwiek płaszcza radzę patrzeć na skład na metce, ten ma 50% wełny więc nie jest tak źle, póki co w nim nie zmarzłam, na większe mrozy mam inny płaszcz. To, że materiał będzie wyglądał na gruby nie zagwarantuje Wam ciepła, jeśli na metce jest 100% poliester, jak jest tak od 70, 80% wełny w składzie to możecie spokojnie kupować i nie martwić się, że zmarzniecie ;)

      Usuń
  25. Piękna stylizacja i sceneria. Obserwuję i zapraszam do mnie :) http://modnesisterki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. jeeeej jak cudownie wyglądasz!
    kocham ten płaszcz i kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejkuuuuuu, jak pięknie! Pewnie wszyscy się za Tobą oglądają na ulicy!

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz prześlicznie, tak delikatnie i słodko, a drobinki śniegu wyglądają jak brokat;)

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie, subtelnie i tak dziewczęco!!<3

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia i te twoje stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale zazdroszczę Ci tego płaszcza! Cudownie wygladasz! Piękny kołnierzyk:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  32. ..Kiedyś czytając baśnie braci Grimm słyszałem o Królowej Śniegu-tu w tej stylizacji-ujrzałem ją.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Jeśli spodobał się Tobie nasz blog, dołącz do obserwatorów, będzie nam bardzo miło ;)