środa, 1 sierpnia 2012

Tropical print dress


Uwielbiam sukienki więc wykorzystuję każdą okazję by je założyć, a na szczęście póki co pogoda temu sprzyja. Na dziś wybrałam sukienkę, w której urzekł mnie tropikalny wzór. Często wybieram rzeczy w różnego rodzaju printy, ale ostatnio motyw tropików podoba mi się najbardziej :) Jest to sukienka optycznie modelująca sylwetkę, idealna dla kobiet chcących podkreślić talię. Całość uzupełniłam kopertówką i pudrowymi szpilkami :)










Sukienka- Jane Norman
Torebka- ASOS
Buty- London Rare
Bransoletka- Cubus


Makijaż do tej stylizacji wykonała mi Marta :)


14 komentarzy:

  1. rewelacyjna sukienka:)
    sprytnie podkreśla kształty;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sukienka! Szczególnie podobają mi się jej kolorki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka piękna stylizacja i świetny blog!
    na pewno bede wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna sukienka , wyglądasz w niej rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, z jasnymi włosami można poszaleć :) ! Twoje za to wyglądają bardzo zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna sukienka :) bardzo mi sie podoba Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z klasa , prosto i na temat , czyli tak jak najbardziej lubie! super blog! :)
    zapraszam Cie na just-fashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny ! dziękuję za komentarze :) to motywuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka, dodatki dobrze dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka! Idealnie wszystko dobrane!

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW rewelacja! Moją uwagę przykuły też czerwone paznokcie i usta - super!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo letnia stylizacja, podobanamsię!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna sukienka i ogólnie super!!!

    http://moda-ubrania-buty-dodatki.blogspot.com/

    Ps: lepiej wyglądasz w prostych włoskach Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Jeśli spodobał się Tobie nasz blog, dołącz do obserwatorów, będzie nam bardzo miło ;)