niedziela, 19 maja 2013

Roses - romantic look

Romantyczny, dziewczęcy look, czyli kwiaty pod każdą postacią ;) Bluzka w róże, spodnie z kwiatowym printem i opaska w stylu Dolce Gabbana, bogato zdobiona kwiatkami, perełkami i koralikami. Uwielbiam takie zestawienia. Wiosno trwaj wiecznie! ;)










Bluzka - allegro
Spodnie - H&M
Buty - Rare London 
Opaska - hand made

Kochani, przypominam Wam również o trwającym konkursie Trzymaj Fashion, w którym biorę udział ;)
Jeśli ktoś z Was jeszcze nie zagłosował , to zachęcam do oddania na mnie głosu ;)

    Post z wiosenną stylizacją .


31 komentarzy:

  1. Pięknie pastelowo... też lubię wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny zestaw! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde swietnie wygladasz!!! Bardzo mi sie podoba ta stylizacja!! A opaska- pierwsza klasa!!'

    OdpowiedzUsuń
  4. Dosłownie oniemiałam! Cudownie, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju !!!!!!!! Jesteś przepiękną dziewczyną, a ta stylizacja totalnie podkreśliła Twoją urodę. Czarująco, nie można od Ciebie oderwać wzroku. Opaska + spodnie <3<3

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie zgrana całość, opaska idealnie współgra ze spodniami! Baaardzo mi się podoba!

    Dołączam do obserwujących tu i na FB i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie!
    Pozdrawiamy
    Joanna&Maja
    Surdut. Surrealistyczny Duet Twórczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Ci w takich stylizacjach, spodnie są mistrzowskie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna strylizacja! I zgadzam sie niech ten wiosenny okres trwa wiecznie :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie i romantycznie.Wszystko ze sobą współgra idealnie :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja i przepiękny makijaż!
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili w moje skromne progi!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz ślicznie i wiosennie ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna opaska i makijaż! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzka jest przepiękna, a cały zestaw zachwycający ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka jest przepiękna! Zawsze urzeka mnie ta faktura materiałowych róż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknie, odwaznie, wiosennie :) poprzedni zestaw rowniez skradl mi serducho!
    wiem, ze jak tu wejde to zawsze mnie czyms zaskoczysz:) jak nie strojem to urodą - jestes taka ladna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz rewelacyjnie.. <3
    A ja tymczasem zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim konkursie :) KLIK Do wygrania modne i zwiewne wiosenne ubrania ♥ Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna jest ta bluzka <3 i ta opaska na włosach idealnie pasuje tutaj!
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mówią że co za dużo to niezdrowo :) ale jakoś ilość kwiatów w tym zestawieniu wcale nie jest przytłaczająca jest dość odważnie ale interesująco, a do tego fantastyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygladasz przepieknie! Genialna bluzka :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. So stylish ! beautiful outfit !
    I'm following you now.

    xx


    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. aaallleee ładne zdjęcia :) cudne :) nie zastanawiam się też i od razu głosuję na Ciebie w konkursie, bo ten konkursowy zestaw szczególnie przypadł mi do gustu ! :) tak trzymaj ! :)

    A u mnie, czy na lotnisku naprawdę MYJĄ CI BUTY?!

    OdpowiedzUsuń
  23. czego byś nie założyła, za każdym razem powalasz mnie na kolana

    OdpowiedzUsuń
  24. przepięknie! nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz jak księżniczka! Masz bardzo szlachetną urodę! Stylizacja na skalę światową !

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna opaska. Cały zestaw bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie, pięknie, pięknie! Rewelacyjna bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Jeśli spodobał się Tobie nasz blog, dołącz do obserwatorów, będzie nam bardzo miło ;)