środa, 1 maja 2013

Trzymaj Fashion

Neon. Uwielbiam wyraziste, nasycone kolory, więc nie miałam problemu z wyborem tematu w konkursie organizowanym przez Allegro. Zestawienie tych dwóch intensywnych kolorów od razu przypadło mi do gustu. Niektórzy z Was pewnie powiedzą że róż z fioletem "się gryzą", ale ja lubię odważne zestawienia. Co sądzicie o tej stylizacji? :)










Make up & hair - Marta - fanpage :)

Marynarka - River Island
Sukienka - Top Secret
Naszyjnik - H&M
Torebka - Mango
Buty - Zara

48 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się połączenie tych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amazing dress


      Http://Fashioneiric.blogspot.com

      Coline ♡

      Usuń
  2. Świetne kolory, no i naszyjnik jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska stylizacja, wyglądasz pięknie jak zawsze:)
    Gra kolorów w tym zestawie powala!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialnie, nie sądziłam, że te kolorki będą tak świetnie razem wyglądać! :)
    Makijaż masz cudowny, bardzo Ci w nim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. naszyjnik i torba dominują w zestawie ! super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz! Kolorystyka - BOSKA.
    Naszyjnik i buty w zupełności skradły moje serducho.

    Ba... Nawet moja córka która ukradkiem, przez ramię zerkała co oglądam krzyczała: "Mama, mama ale ta Pani ma świetne szpilki" hihi ;))

    Pozdrawiam serdecznie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi sie bardzo podoba. Wyglądasz prześlicznie♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świecisz w ciemnościach! Ale o to chyba chodzi z NEONEM:) Jest super!
    Ja wystawiłam się w kategorii "kontrast" http://pinotnoirfashion.blogspot.com/2013/04/trzymaj-fason.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka jest mega!!! :)
    patii81

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie kolorystyczne- do twarzy ci w takich nasyconych barwach:) całość bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się to połączenie kolorystyczne, nigdy nie powiedziałabym, że róż/amarant może tak świetnie wyglądać w otoczeniu fioletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie wspaniałe kolory! Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie zestawy, kolor jest obłędny, ładnie pasuje do siebie! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne kolory! Tylko patrzeć, patrzeć i podziwiać :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna stylizacja! Bardzo mi się podoba zestawienie tych kolorków + zauroczył mnie naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ciekawe, odważne, ale udane połączenie kolorystyczne! prezentujesz się cudnie, a makijaż jak zwykle perfekcyjny !<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się twoje zdjęcia, oraz twój blog też wygląda nieźle. Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor marynarki i butów - boski!

    Chciałabym Cię zaprosić na FB, na którym znajdziesz mnóstwo modowych inspiracji: https://www.facebook.com/paniniczyja.official

    Oraz do obserwowania mojego bloga:
    http://www.paniniczyja.blogspot.com

    Do zobaczenia! Paniniczyja

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka i naszyjnik bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! świetny look!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wow Twoje ostatnie stylziacje są rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Napatrzeć się nie mogę. Wyglądasz rewelacyjnie! Bardzo fajne połączenie kolorów, taką odważną i zdeterminowaną Kobietę widzę na tych zdjęciach, super Sylwia! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem absolutnie zakochana w tej kombinacji i kolorystyce! Wyglądasz przepięknie, a barwy, ach!

    OdpowiedzUsuń
  24. makijaż jak zawsze perfekt <3 zestaw prześliczny - energetyczny, letni, wyrazisty. pięknie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale ślicznie pomalowane oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mysle, ze ta sukienka bardzo dobrze zmienia proporcje. Linie wyszczuplaja sylwetke.

    Pozdrawiam cieplo,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. rewelacyjne połączenie kolorków <3 jak jest kolorowo to jest mega słodko, całość wspaniale wygląda ;**

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacja, ale my architekci wnętrz nie boimy się używać wyśmienicie zestrojonych kolorów. Widzimy o całe 99% więcej barw niż przeciętni śmiertelnicy. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale fantastyczne jest to połączenie kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie się bardzo podoba!
    Świetne połączenie :)

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  32. ale pieknie! nawet makijaż perfekcyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie! Buziaki z Brunszwiku- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  34. wygraasz rewelacyjnie wszyskto mi sie bardoz podoba ;)

    dodaje do obserwowanych ;>

    OdpowiedzUsuń
  35. Przejrzałam kilka stron i mam wrażenie, że każdego dnia jesteś inną osobą! :) Oczywiście makijaż jest Twoją mocną stroną, perfekcyjny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jesteś po prostu zachwycająca

    OdpowiedzUsuń
  37. pięknie wyglądasz!
    makijaż zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  38. Absolutnie nic nie gryzie sie, wrecz przeciwnie!

    buziaki z NYC

    OdpowiedzUsuń
  39. Odwaznie ,ciekawie i wyraziscie .Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Jeśli spodobał się Tobie nasz blog, dołącz do obserwatorów, będzie nam bardzo miło ;)