piątek, 26 kwietnia 2013

Hello Yellow !

Marynarkę, którą widzicie w tym poście najchętniej zestawiałabym z prawie wszystkim co znajduje się w mojej szafie ;)  Ma fantastyczny krój, ale uwielbiam ją głównie za intensywny, żółty kolor, który wbrew pozorom pasuje do wielu innych barw. Świetnie ożywia też  np. czarno-białe stylizacje. Dziś zestawienie bardziej eleganckie, ze spódniczką  w odcieniu niebieskim. Kolejne posty będą równie barwne, więc szykujcie się na  małą eksplozję kolorów! ;)











Make up & hair - Marta fanpage :)

Marynarka - H&M
Spódnica -H&M
Naszyjnik - Mohito
Buty - Mango


63 komentarze:

  1. Wyglądasz PRZEPIĘKNIE!
    Spódniczka mnie oczarowała, a Twój makijaż jest hipnotyzujący <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Very nice post :)

      Have a nice sunday !

      Http://Fashioneiric.blogspot.com

      Coline ♡

      Usuń
  2. pończochy chyba niespecjalnie pasują do takich butów?:>

    OdpowiedzUsuń
  3. całość cudna ♥

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, jaka jesteś śliczna. I ślicznie ubrana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tej spódnicy <3 A całość tak idealnie ze sobą współgra, że aż miło na Ciebie patrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się dosłownie wszystko. Makijaż piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całość mnie zachwyca a makijaż jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolory i fasony! Bardzo ,,ciepła" stylizacja. :) I ten perfekcyjny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem co lepsze; spodnica czy zakiet! Pieknie wygladasz :)

    Shadow Of Style

    OdpowiedzUsuń
  10. żakiet ma fantastyczny kolor ! Wyglądasz olśniewająco :)

    wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tej stylizacji, promieniejesz! A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie! Też uwielbiam takie żywe kolory, zwłaszcza wiosną :-)
    Przejrzałam kilka postów wstecz, masz styl, dziewczyno :-) Obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie wyglądasz ! Ta marynarka to strzał w 10, ożywia stylizację i nadaje jej charakteru :) Makijaż perfekcyjny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam sie w tym looku ! :)


    Pozdrawiam ! :)
    Likerose

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskiii look
    Bardzo fajne zdjęcia
    Wyszłaś bosko
    Obserwuję <33
    http://loveit666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nice ;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny zestaw!
    wszystko idealnie dopracowane.

    w ogóle piękna i zgrabna kobieta z Ciebie :)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. nieziemska stylizacja: spódnica, żakiet, naszyjnik!
    i genialny wręcz makijaż oczu<3 uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz przepięknie. Naszyjnik przykuwa uwagę, ale nie przyćmiewa reszty elementów, uwielbiam ♥
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. I wcale się nie dziwię, bo fantastycznie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. spódnica świetna!
    ciekawy blog,obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz świetnie,a jakie nogi i makijaż!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post darling! <3

    New post on my blog: http://couturetrend.blogspot.it/

    Facebook: https://www.facebook.com/couturetrend1

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny look Kochana , bardzo podoba mi się ta marynarka , jest idealna. Przepiękny makijaż ♡ Oczarowałaś mnie swoim stylem. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie dość, że cudna stylizacja to jeszcze piękne kolory na buzi - makijaż fantastyczny! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz ;)
    Bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. awwww <3 ten maskijaż jest cudny *_* so emejzing :** zakochałam się normalnie xD
    spódnica również bardzo fajna ^^

    zapraszam : jak dazsz rade to wpadnij :**
    http://martynka-stylowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Oprocz tego, ze jestes sliczna i masz genialna figure, masz tez swietne wyczucie stylu - genialne polaczenie kolorow w tym secie, wiosennie i lekko, jednoczesnie elegancko. no i genialny makijaz!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny zestaw! Naszyjnik jest prześliczny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna jest ta marynarka! i śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo wiosenny zestaw, szczególnie element koloru żółtego :)
    Piękny makijaż oraz zdjęcia w świetnej jakości. Jest co oglądać :)

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawy zestaw, makijaż oczu bajeczny
    obserwuję, zapraszam i polecam dodatki od TrolldorA

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładna stylizacja, świetnie w niej wyglądasz :) Piękna z Ciebie dziewczyna:)
    Zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę możesz też wziąć udział w konkursie, do wygrania 100 zł do H&M'u:)

    OdpowiedzUsuń
  34. och jaka piękna spódnica, fajna stylizacja i bardzo ciekawy make-up

    OdpowiedzUsuń
  35. super! świetnie Ci w takiej stylizacji ♥ ta marynarka, cudo! :)

    zapraszam do siebie :)
    http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jej wyglądasz fenomenalnie! I ten makijaż super pasuje...
    Po prostu bomba... Całokształt idealny!
    Jesteś moją inspiracją!:)

    Obserwuję Cię,Będzie mi miło jeśli równiez zaczniesz mnie obserwować:*

    Buziaki!
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Polubiłam też Wasz fanpage,ja równiez mam swój więc będzie super jak mnie polubicie ;):*

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz rację tą marynarkę można zestawić ze wszystkim,jest idealna.Polowałam na nią na strone H&M ale już jej nie było i ku mojej uciesze znalazłam swój rozmiar na ebay-już do mnie idzie ;)))
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądasz przebosko! :) z przyjemnością dodaję Cię do obserwowanych, gdyż nie dość, że jesteś bardzo ładną kobietą to każdy Twój post jest w 100% dopracowany! :))

    OdpowiedzUsuń
  40. wyglądasz cudownie<3 piękna marynarka i spódniczka i jaki piękny makijaż<3 całość wręcz zjawiskowa:) dołączam do grona obserwatorów, prezentujesz naprawdę ciekawe stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zakochałam się w tej spódnicy!
    Wyglądasz przepięknie, bardzo kobieca stylizacja, makijaż bajeczny, fajnie rozświetlone oczy! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. piekna marynareczka i jaki cudny makijaz!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna kobieca stylizacja. wiosna pełną parą, a makijaż prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ładnie :) śliczna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie wyglądasz, śliczny makijaż ! :D

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale cudowny zestaw! Piękny żakiet i te szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Łał, cudowny makijaż! I oczywiście outfit także :) Ta spódnica jest przepiękna!
    Dodałam was do obserwowanych (jako MuffinCannibal) ;>
    xoxo
    LittleFashionLove / Facebook / Lookbook / Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  48. marynarka jest rewelacyjna ;)!

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. perfekcyjnie! Uwielbiam Twój styl !

    OdpowiedzUsuń
  50. Fantastycznie wyglądasz. Podziwiam Twoje wyczucie smaku w kolorach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Jeśli spodobał się Tobie nasz blog, dołącz do obserwatorów, będzie nam bardzo miło ;)