sobota, 21 lipca 2012

TROPICAL PRINT

Kwitnąca rajska wyspa, to nowe spojrzenie na lato oraz alternatywa dla delikatnych pastelowych motywów kwiatowych. Nasycone i świeże kolory ożywią każdą garderobę. Bluzka z baskinką z tropikalnym motywem + czarne szorty i szpilki to moja propozycja na dziś :)

Ostatnio znalazłam też parę innych rzeczy w tropikalny wzór na http://www.sklep.topsecret.pl/ts/ubrania-damskie/stylowo/Caribbean_Island/320/Styl_1/491  :)







Bluzka - ASOS
Szorty - H&M
Buty- CCC
Torebka- ASOS

13 komentarzy:

  1. bluzka wspaniała :) zazdroszczę :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten zestaw ! :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz świetny blog :) bardzo mi się podoba. POOBSERWUJEMY SIĘ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka naprawdę bardzo mi się, jest taka kobieca ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka jest cudowna i jeszcze ten print! Chciałabym takie spodnie, legginsy, szkoda że mam krótkie nóżki i niezbyt zgrabne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. soo pretty!! please check out my blog :)

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie same buty ;) ccc - jeniffer :) podoba mi się ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypominasz troszkę Diane Kruger :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bluzka jest cudowna:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Jeśli spodobał się Tobie nasz blog, dołącz do obserwatorów, będzie nam bardzo miło ;)