czwartek, 19 lipca 2012

Striped dress by Vila


Witam! Mam na imię Sylwia. W moich postach znajdziecie przede wszystkim propozycje różnych stylizacji. Być może pojawią też się notki z projektowanymi przeze mnie wnętrzami ;) Tak więc do rzeczy. Preferuję kobiecy styl, ale nie tylko… Uwielbiam łączyć kolory- prawie wszystkie są moimi ulubionymi ;) Jestem wielką fanką sukienek, dlatego w pierwszym poście zaprezentuję Wam sukienkę, którą ostatnio bardzo polubiłam. Jest to sukienka duńskiej marki Vila. Paski powróciły jak w każdym sezonie wiosna/lato, ale tym razem w pastelowej tonacji. Prosty fason, idealna długość i połączenie kolorów + pasek z kokardką- to moja propozycja sukienki na co dzień. 







Sukienka- Vila ( dostępna na asos.com )
Marynarka- H&M
Torebka- River Island
Buty- Quazi

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna sukienka, ma śliczne kolory.
    Marynarka jest świetna, szczególnie spodobała mi się podszewka w kwiaty.

    Zapraszam do nas.
    fountain-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sukienka.

    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Jeśli spodobał się Tobie nasz blog, dołącz do obserwatorów, będzie nam bardzo miło ;)