środa, 24 lipca 2013

Wishlist from persunmall.com

Witajcie! Przygotowałam dla Was kolejny post z przeglądem rzeczy znalezionych w sieci ;) Tym razem wszystko pochodzi ze strony persunmall.com. Asortyment sklepu jest bardzo szeroki, oprócz ubrań znajdziecie tu także torebki, buty i biżuterię. Wśród wielu fasonów, w aktualnych trendach każdy powinien znaleźć coś dla siebie.

A oto moje typy:

Torebki idealne na co dzień :
                        1.                                                     2.                                                     3.


Bluzki / kombinezony w romantycznym stylu:
                        4.                                      5.                                     6.                                 7.


Sukienki / spódniczki:

                              8.                                                  9.                                              10.


Pastelowe koszule:
                          11.                                                   12.                                               13.


Marynarki:

                     14.                                   15.                                  16.                                   17.


i na koniec coś na jesień/zimę ;)
                          18.                                                19.                                                  20.


Coś przypadło Wam do gustu? Czekam na Wasze opinie w komentarzach :)
Miłego wieczoru :*

10 komentarzy:

  1. Podobają mi się, szczególnie 6 i 7.
    Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 11 idealna! ten sklep ma świetny asortyment. gratulacje z okazji rocznicy blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne płaszczyki i torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kombinezon 7 i koszula 11 <3
    cuuudo!

    zapraszam do mnie:
    http://inthecircleofmytown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ażurowa turkusowa bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochana jestem w rzeczach kryjących się pod numerkami 4, 8, 10, 13, 14. A te płaszczyki na końcu wszystkie boskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się 3,7 i 14 :)Zaraz kliknę na ich sklep! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku jakie fajne rzeczy! nie jestem nawet w stanie wybrać mojej ulubionej z tej listy <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podobają mi się torebki. <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Jeśli spodobał się Tobie nasz blog, dołącz do obserwatorów, będzie nam bardzo miło ;)