czwartek, 11 lipca 2013

OOTD - Łosoś z miętą ;)

Rozkloszowane fasony wprost uwielbiam, dlatego nie dziwcie się, że pokazuję Wam kolejną tylko w innym kolorze spódniczkę z Coctail Shock. Jej łososiowy kolor bardzo przypadł mi do gustu, pomyślałam że będzie fajnie współgrał z miętą. Nie mogło również zabraknąć teź kwiatów, dlatego wybrałam bluzeczkę, która idealnie wpasowała się w kolorystykę stylizacji ;) Jak podoba Wam się takie połączenie kolorów? ;)











Bluzka - Atmosphere
Spódniczka - Coctail Shock
Torebka - Mohito
Marynarka - H&M
Buty - Mango

35 komentarzy:

  1. Przepiękna stylizacja, jedynie żakiecik nie jest pod mój gust. Spódniczka rewelacja! Pięknie, tak wiosennie, świeżo i co najważniejsze stylowo :) greeejt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe połączenie! Podoba mi się szczególnie koszula,postaram się wypatrzyc taką, albo w takim stylu! Kwiaty to świetny wzór na ten sezon. Śliczne połączenie pani Sylwio. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja i świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle mnie zachwycasz, ślicznoto!

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zakochana w tym zestawie;) bluzeczka i torebka cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana wygladasz przepieknie !!!

    wszystko mi sie bardzo podoba :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna stylizacja! A bluzka obledna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne połączenie! Cudowna koszula - chciałabym taką mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. You are absolutely stunning! I love the way you've played with colour and pattern and texture with this outfit! Win a pair of eyeglasses or sunglasses from Firmoo!

    : signe
    : the daily savant :
    : the daily savant : Blog Lovin

    OdpowiedzUsuń
  10. Łosoś z miętą? Nie wiem czy jadalny, ale wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny żakiet !!!


    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zestawienie kolorów i piękne tło dla zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. TA SPÓDNICZKA JEST PIĘKNA, zdjęcia też :)

    OdpowiedzUsuń
  14. trafiłam tu z MP, oczarowały mnie Twoje kolorowe stylizacje - będziesz moją inspiracją na 100%! dlatego obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zwykle kwitniesz! jak Ty to robisz? wszystko na Tobie leży perfekcyjnie, jesteś taka elegancka, kobieca ale jednocześnie dziewczęca i delikatna :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealne zestawienie kolorów. Świetny letni zestaw. Jestem pod wrażeniem <3


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko IDEALNIE ze soba wspolgra, wow ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny raz tak jak lubię :) Klasa i elegancja w jednym. No i do tego piękny makijaż i dobre zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodniczka swietna, reszta rowniez :)
    Zapraszam http://pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny zestaw ;) przepiękna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne zestawienie jak tylko ustawię opcję obserwowania i obserwowanych dodaje! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. You look so really very pretty, dear. Such a cute summer combination!
    All the best from charming Berlin,

    Jana & Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana prześliczna stylizacja i zdjęcia - bardzoooo mi się podoba ;)
    Niestety wtedy miałam na paznokciach shellac, a nie lakier i nie wiem jaki to nr ani firma, ponieważ robiłam go u kosmetyczki.
    Zapraszawm na nowości do mnie ;*

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz zniewalająco :) Wszystko mi się podoba, najbardziej spódniczka i torebka. Masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing outfit my dear. I really like your style! I am your new follower now :)
    I want to invite you for visit my blog also. I hope you will like it.

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Jeśli spodobał się Tobie nasz blog, dołącz do obserwatorów, będzie nam bardzo miło ;)