sobota, 16 marca 2013

Goodbye winter!

Ostatni post z cyklu zimowych stylizacji (nareszcie!) ;) Nie zobaczycie tutaj żadnych nowości z mojej szafy poza sweterkiem, który bez wątpienia najbardziej rzuca się w oczy ;) Dla jednych może wydawać się kiczowaty, jednak uważam, że ma coś w sobie, kolorowy, trochę popartowski, pomyślałam- czemu nie ;) Takie moje małe wprowadzenie w wiosenne klimaty. A Wy kompletujecie już garderobę na wiosnę ? ;)







Make-up - Marta :)

Płaszcz - H&M
Sweter - sh
Koszula, spodnie - H&M
Buty - Blink


54 komentarze:

  1. cudowny makijaż <3 świetnie wyglądasz ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow makijaż naprawdę robi wrażenie! Wyglądasz bosko, kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, zestaw także :)
    wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niby zimowo a jednak widać, że wiosna nadchodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny sweterek i rzucily mi sie w oczy buzka ;) jako kropka na koncu zdania ;) :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie CI w czerwieni! B.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie ci w tym płaszczu ;)


    u mnie nowy post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfect outfit !



    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ty pięknie wyglądasz! Śliczny fiolet na powiekach, bardzo Ci pasuje!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja! obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz ,uroczy makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż. Bardzo ładna stylizacja, szczególnie przypadł mi do gustu Twój zegarek :*

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie fajnie !
    śliczny makijaż :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny płaszczyk, o tak ja juz nie mogę się doczekać wiosny;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny blog !! świetny look !! obserwuje i zapraszam do siebie tam nowy post _ GLAMOUR

    http://mfashion88.blogspot.com/2013/03/glamour.html

    OdpowiedzUsuń
  16. potrafisz naprawde swietnie polaczyc rzeczy :) podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna stylizacja, pieknie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. swietnie wygladasz, plszcz jest przepiekny!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też mam nadzieję,że to już końcówka zimy chociaż nadal prognozy różne:(
    fajny, oryginalny sweter i piękny makijaż:)

    pozdrawiam
    persona non grata

    http://personanongrata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. nomnacja ode mnie do LIEBSTER AWARD :-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie wyglądasz! śliczny płaszczyk!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, najbardziej spodobała mi się koszula. Jest gdzieś stylizacja gdzie widać ją w całej okazałości?

    ---------------------------------------------------------------------------------
    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://femininedreams.blogspot.com/2012/11/feel-silence.html
      może nie w całej okazałości, ale więcej niż w tym poście ;)

      Usuń
  23. Dzisiaj jak patrzy się za okno to raczej nasuwa się: Hello again winter... A chciałby się powiedzieć fck you ale zima nie reaguje..! No ale jak takie stylizacje oglądam, to zima nie jest taka straszna - u Ciebie kolorowo i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba się trochę pospieszyłam z tym "goodbye winter" :P

      Usuń
  24. swietny blog stylizacje bardzo w moim guście;p

    zapraszam do siebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Energetyczna czerwień to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweter na plus! A płaszczyk boski!

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowny makijaż oczu no i botki <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Sweterek bardzo przyjemny! :-) i dobrze, że koniec z zimowymi stylizacjami!

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże jaka Ty śliczna *.*
    zapraszam do sb : http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz piękny makijaż :) Płaszcz - rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie sweter jest wystrzałowy! Wiele się na nim dzieje i praktycznie odwraca uwagę od reszty, ale jest swoistym przełamaniem łagodniejszych kolorów w zestawie.. Całość świetnie wygląda! Pozdrawiam, Madlen.

    OdpowiedzUsuń
  32. Makijaż jest przecudowny! Idealnie współgra z kolorem paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny płaszcz! :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się oryginalny sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. wygladasz zjawiskowo!

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyglądasz :) rewelacyjny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny zestaw, koszula bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  38. A jednak zima nie daje za wygraną ;)) Ale stylizacja bardzo ciekawa :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  39. sweterek jest cudowny, a całość wygląda cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi sie szczegolnie ten kolnierzyk, nie widzisz go przy pierwszym spojrzeniu, ale jak sie popatrzysz dluzej na styylizacje, to fajnie dopelnia calosc.

    Pozdrawiam,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  41. kompletowanie wiosennej garderoby idzie stosunkowo wolno, do niedawana zastanawiałam się, czy nie zrobić ponownie zakupów zimowych... Wyglądasz bardzo ładnie! ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  42. rewelka! pozdr i zapraszam do obserwowania i na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  43. plaszcz bez futerka byłby jak dla mnie jeszcze lepszy! Swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo ladnie wygladasz i do tego ten sweterek ...

    OdpowiedzUsuń
  45. love all the little details <3
    you look so beautiful! :*

    OdpowiedzUsuń
  46. piękny makijaż i zegarek, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Jeśli spodobał się Tobie nasz blog, dołącz do obserwatorów, będzie nam bardzo miło ;)