piątek, 1 lutego 2013

Snow Queen

Doczekałam się! :) Tę sesję zaplanowałam już na początku zimy, ale samo przygotowanie stylizacji zajęło mi dość sporo czasu. Pomysłów było wiele- początkowo szukałam sukienek, bluzek wysadzanych kamieniami, błyszczących, pełnych przepychu, później zwiewnych koronek, ale nic jakoś szczególnie nie trafiło w mój gust, do czasu gdy znalazłam białą, niepowtarzalną sukienkę firmy Aqua. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to efektowne zdobienie z materiału na ramieniu, drugie- rękaw w całości pokryty cekinami. Góra sukienki jest sama w sobie jest dość bogata, więc zestawiłam ją z żakardową, ołówkową spódnicą w niebieskim kolorze, gdyż nie chciałam aby cała stylizacja była utrzymana tylko w odcieniach bieli. Zamarzłabym bez płaszczyka o trapezowym kroju z okrągłym kołnierzykiem i rękawami długości  ¾, do których idealnie pasowały długie białe rękawiczki. Marta wyszukała dla mnie w lumpeksie retro toczek ozdobiony kryształkami. Stylizacja na królową śniegu była kompletna. Nie planowałam odwołania do mody wcześniejszych lat, ale wyszło, że całość jest utrzymana w stylistyce lat 50. i 60. co bardzo mi się podoba.  Mamy więc nieco retro Snow Queen ;)
A makijaż w wykonaniu Marty jest bez wątpienia wspaniałym dopełnieniem stylizacji :) 


Zdjęcia natomiast wykonała niezwykle utalentowana fotograf  Martyna Litorowicz.
Zapraszam Was na jej fanpage, gdzie znajdziecie mnóstwo wspaniałych fotografii :) 


A teraz oceńcie efekty naszej wspólnej pracy :)








Sukienka (góra) - AQUA
Spódnica - H&M
Płaszcz - Clock House
Toczek - sh

FOLLOW MY BLOG WITH BLOGLOVIN :)


I jako bonus parę zdjęć, które zrobiła mi siostra przed sesją ;))






I jak Wam się podoba ? :)




63 komentarze:

  1. wow wyglądasz przepięknie, magicznie:) śliczny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż cudo! A sam strój bombowy, niczym Pani Zima. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne są te zdjęcia! <3 Po prostu cudo!!!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, wyglądasz OBŁĘDNIE! przyznam szczerze, że na pierwszym zdjęciu Cię nie poznałam! *.*
    naprawdę kawał świetnej roboty, jestem pod wrażeniem tej sesji!
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WYGLĄDASZ JAK KRÓLOWA ŚNIEGU !!!

    ŚLICZNY STRÓJ !!!!! A SPÓDNICA JEST PRZEPIĘKNA :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudowne zdjęcia :) magicznie <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem po prostu w szoku! Sam efekt zdjęć jest niesamowity, ale stylizacja bije wszystko dookoła. Jestem pod ogromnym wrażeniem, że można wyglądać TAK bardzo kobieco i oryginalnie zimą. Ach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie wyglądasz!!! :)


    Zapraszam na mój blog 3Natalia3.blogspot.com
    Jeśli zaobserwujesz mój blog odwdzięczę się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są genialne i ten makijaż ! Bardzo mi się podoba !

    BUZIAKI
    Lille fashion

    OdpowiedzUsuń
  10. wooow niesamowita ! :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadłam w zachwyt! Co Cię zainspirowało?

    Sesja jest genialna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana! :)
      ogólnie zainspirowała mnie zimowa aura ;)
      ale jeśli kogoś interesują inspiracje w klimacie Snow Queen to wrzuciłam parę na mój fanpage http://www.facebook.com/media/set/?set=a.389125314510249.94632.331839956905452&type=3

      Usuń
  12. przepięknie!! zapraszam na moją foto strone www.izadzijak.coom

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są genialne!
    Super dobrana stylizacja :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, makijaż powalający ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna kobieta, powalające zdjęcia <3 z przyjemnością obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Makeup jest swietny!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    www.chic-lux.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nie dość, że jesteś piękna, to jeszcze doskonale fotogeniczna!! gratki dla siostry :) PS piekny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  18. łoł, nieziemska sesja, świetny klimat :) i do tego genialny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna sesja zimowa, cudowne zdjęcia;) Obserwuje na Facebooku,zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a u mnie BUTY wygrać można! i to całkiem fajne ;)
    :* przepraszam za spam, ale i tak ZAPRASZAM:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo odważna i oryginalna stylizacja! A ten makijaż, świetny:)

    P.S Obserwuję,zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawdziwa Królowa Śniegu! Wszystko jest piękne i bardzo czarodziejskie. Makijaż, zdjęcia, stylizacja... BOSKIE! Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. No jak dla mnie cudo!
    Wyglądasz pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem zakochana w Twoim stylu i w zdjęciach :) Obejrzałam jakieś ostatnie 10 stylizacji i jestem zachwycona! Przepięknie się ubierasz:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. wow such a lovely outfit and amazing photos! :) I just found out your blog but I'm loving your style, gonna keep an eye on it ;)

    Drawing Dreaming

    OdpowiedzUsuń
  26. Bosko wygladasz <3 no i te zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  27. nie przestajesz mnie zadziwiac, cudowna. brak mi slow :)

    OdpowiedzUsuń
  28. stylizacja i zdjęcia - genialne, robią świetne wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealnie! Zdjęcia są rewelacyjnie, a zestaw wprost zachwyca;) Spódniczka świetnie 'ożywia' całość, a w tym toczku bardzo Ci do twarzy;) Jestem zachwycona efektem końcowym!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. zrobiło się mroźnie! ciekawy pomysł, niebanalny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow brak słów piękne zdjecia, piękny makijaż , cudowny outfit piękna ty

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz po prostu rewelacyjnie !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bajkowa sesja. Fajnie że trafiłam na Twojego bloga. Bedę zaglądać.
    Pozdrawiamy serdecznie

    http://bestdressedpoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Niczym Pani Jeziora z legendy o królu Arturze :>

    OdpowiedzUsuń
  35. Wooow your blog is amazing ! I'm total in love *.*
    and you are so so pretty !! I follow you now ! :D

    kiss kiss from Switzerland :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna spódnica, a całość utrzymana w bardzo fajnym klimacie - mroźnym, chłodnym, ale mimo to kobiecym i na swój sposób gorącym! Makijaż przepiękny, choć te kryształki na Twojej twarzy czynią go mało codziennym.
    Zdjęcia w wykonaniu Martyny są śliczne, ale niestety widać, że jesteś na nich spięta - w przeciwieństwie do zdjęć robionych przez Twoją siostrę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! :D
      co do zdjęć nie byłam raczej spięta tylko było mi strasznie zimno, stąd może odniosłaś takie wrażenie ;)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  37. Tak, tak, TAK! Zdecydowanie wyglądasz jak królowa śniegu, piszemy to oczywiście w jak najbardziej pozytywnym tonie! Tak trzymaj! :)
    Pozdrawiamy
    Joanna&Maja
    Surdut. Surrealistyczny Duet Twórczy.

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne zdjęcia
    piękny blog.
    Zapraszam też do siebie.

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    po blogerskie ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  39. Beautiful pictures my dear! your blog is so lovely!:)
    we can follow each other if you want :)
    http://www.borsadimarypoppins.com/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  40. jestem zakochana w spódnicy <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  41. WoW!!!
    Nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  42. wow .! wygladasz niesamowicie <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  43. już tutaj byłam,ale przychodze znowu i ponownie Cię chwalę! piękna!

    OdpowiedzUsuń
  44. Pierwsze moje wrażenie po zobaczeniu tych zimowych zdjęć to : WOW! Jak chyba większości osób, które je zobaczyły. Wyglądasz genialnie, zdjęcia prawdziwie zimowe i Ty jako retro Snow Queen spisałaś się rewelacyjnie. Piękna stylizacja, kolory i klimat. Jestem pod wrażeniem i proszę o więcej, zdecydowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. wygladasz przeslicznie, promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo mi się podoba:-) i ten makijaż super.pozdrawiam.

    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Niesamowity makijaż :)

    http://meeandlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Jeśli spodobał się Tobie nasz blog, dołącz do obserwatorów, będzie nam bardzo miło ;)