środa, 10 października 2012

Klasyka – Pepitka


Jeden z trendów jesień- zima 2012/13. Wzór ten niemal co roku powraca na wybiegi, klasyczny i kobiecy, sprawdza się zarówno w stylizacjach, eleganckich jak i bardziej casualowych. W tym roku czarno- biały wzór unowocześniono i biel zastąpiły kolory. Obecnie pepitka zdobi : torebki, buty, płaszcze, spódnice, bluzki, sukienki itp. Dostępne są nawet na naklejkach na paznokcie (np.  Nail patch art- Sephora ) Należy jednak pamiętać o paru zasadach nosząc pepitkę: wzór ten może poszerzać więc trzeba uważać na fasony sukienek czy płaszczy, kolory, które dobrze współgrają z pepitką to czerwony, zielony, żółty i granatowy oraz najlepiej wzór ten wygląda w minimalistycznych zestawieniach. W mojej stylizacji pepitka retro bez unowocześnień, chociaż kto wie być może skuszę się też na kolorową pepitkę :) Cóż więcej mogę powiedzieć o tym zestawie… Kurteczkę kupiłam jakieś dwa lata temu i wracam do niej jesienią i wiosną, dziś zestawiłam ją z czerwoną sukienką, czarnymi i złotymi dodatkami. Oceńcie sami :) 










Kurtka - Vero Moda
Sukienka - nn
Torebka - River Island
Buty - Ryłko
Zegarek - Michael Kors 5166

14 komentarzy:

  1. sukienka, płaszczyk i zegarek BOSKIE

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdanie
    http://all-about-fashion-and-style.blogspot.com/2012/10/rozdaniekonkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki przepiękny zegarek! <3 oj chcę taki!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka, zwłaszcza kołnierzyk przypadł mi do gustu :)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka prześliczna. Ogólnie bardzo ładny look. zapraszam na 2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladna stylizacja :)
    zapraszam do siebie,obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna sukienka;) a zegarek wymiata:D J.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie Ci w tej sukience. Kurteczka w pepitkę bardzo pasuje do tej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :)!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zestawienie:) bardzo bardzo kobiece pepitka od chanel i czerwień i to w dodatku na sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna kurteczka! a pepitka wygląda genialnie z czerwienią! :)

    pozdrawiam
    bebissconcept.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pepitka to mój ulubiony wzór w tym sezonie. :)
    U mnie, parę postów wcześniej możesz zobaczyć moją stylizację w spódniczce w ten wzór.
    Pozdrawiam,
    Sugar Rhyme.
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Jeśli spodobał się Tobie nasz blog, dołącz do obserwatorów, będzie nam bardzo miło ;)