sobota, 17 listopada 2012

Feel the silence

Mglisty poranek nie zapowiadał udanej sesji... Wyszło wręcz przeciwnie. Wybraliśmy się nad jezioro. Chłodna, szara sceneria skojarzyła mi się ze skandynawskim klimatem i okazała się świetnym tłem do dzisiejszej stylizacji ;) Zestaw jest prosty, złote dodatki i sukienka z cekinami wprowadzają nieco urozmaicenia. Co myślicie o takim zestawie? :)











Ramoneska - allegro
Koszula - H&M
Sukienka - nn ( podobne znajdziecie np na asos )
Buty - Blink ( schaffashoes
Naszyjnik - By Dziubeka
Bransoletka - By Dziubeka
Zegarek - MK 5166









39 komentarzy:

  1. śliczne buty:) wyglądasz cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. łoł cudnie wyglądasz
    Koszula świetna
    naszyjnik świetny
    buty świetne
    zegarek świetny
    itd, itd
    Wszystko jest fajne i genialnie połączone ; )
    Masz świetny styl ; )
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, bardzo mi się podoba ta cekinowa spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się połączenie pikowanej kurtki z cekinami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hey i found your bog by random and i'm astonishing of your fashion talent !! you look stylish
    very very nice outfit
    visit my blog :)

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wygladasz ; D


    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    zapraszam = D

    OdpowiedzUsuń
  7. JAK DLA MNIE TO SUPER ZESTAWIK!!!! WSZYSTKO MI SIĘ PODOBA :)
    http://all-about-fashion-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Botki <3 Ślicznie wyglądasz :)

    Zapraszam: two-woorlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. całość jak najbardziej prezentuję się genialnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jednak to co spontaniczne wychodzi najlepiej ;-)
    ślicznie zdjęcia, z których bije radość!
    pozdrawiam i zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny stroj chcialabym zobaczyc sukienke w calosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie jeszcze okazja do pokazania jej w całości- zbliża się powoli Sylwester, karnawał więc na pewno zobaczycie ją jeszcze raz ;)))

      Usuń
  12. mi się bardzo podoba, połączenie złota i skóry jest dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, chyba się zakochałam;D

    OdpowiedzUsuń
  14. wow amazing look, in love with your glitter skirt!so pretty

    www.tomelessismore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. buty od razu rzucają się w oczy zjawiskowe, a cała stylizacja idealna:)

    w wolnej chwili będzie mi bardzo miło gościć cię na moim blogu :) zapraszam również do wzięcia udziału w konkursie http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Góra bardzo mi się podoba, ale dół już nie w moim stylu. Nie przepadam za cekinowymi ubraniami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tych dodatkach ! ;*
    xoxo ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the quilted jacket! You look
    awesome! Would you like to follow
    each other? Check out my blog and
    let me know!
    Fabiola

    wildflowergirl

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny outfit!
    Obserwuję by mieć wgląd na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale jesteś śliczna !!!!
    Niesamowicie piekna z Ciebie dziewczyna ;)
    Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się Twój blog ;)
    Serdecznie zapraszam do mnie:

    http://takeabreakk.blog.onet.pl/bizu-bizu,2,ID517788718,n

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna koszula ! :) bardzo podoba misie stylizacja ! pozdrawiam ; >

    OdpowiedzUsuń
  22. nieziemska spódniczka, wyglądasz fantastycznie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jedyne co mogę powiedzieć to: ZAZDROSZCZĘ CI TAKICH NÓG! :) Wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. kurtka i koszula są super :) wgl bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniale, jak zawsze :) Jesteś coraz lepsza w tym, co robisz, powodzenia i dodaję do ulubionych!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Jeśli spodobał się Tobie nasz blog, dołącz do obserwatorów, będzie nam bardzo miło ;)