poniedziałek, 10 września 2012

For the evening - pleated dress with lace

Dzisiejsza stylizacja jest idealna na wieczór we dwoje, kolację w restauracji, romantyczny spacer czy spotkanie z przyjaciółkami :) Plisowaną sukienkę z koronkową górą dopełniłam torebką w starym stylu, którą znalazłam u mojej mamy w szafie :)) Radzę przeszukać szafy Waszych mam, pewnie w niejednej znajdziecie tego typu skarby ;)







A na koniec mały bonus :D Z racji tego, że jestem wielką miłośniczką kotów ( sama mam dwa ), pokażę Wam kilka, które spotkałam podczas sesji :) W sumie było ich siedem, z czego dwa chętnie wzięły udział w sesji, a pozostałe bacznie się nam przyglądały ;)))




Sukienka - Orsay 
Torebka - vintage

23 komentarze:

  1. o mamo, urzekłaś mnie tą stylizacją! :) ; *


    zapraszam do siebie, może coś Ci się spodoba i zaobserwujesz? :)
    www.breatheliffe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Koronka kojarzy mi się z romantyzmem, a jeszcze gdy dodamy do tego taki ładny kołnierzyk, to już jestem w innym świecie:)
    Wyglądasz naprawdę cudnie:)

    Pozdrawiam
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka i dodatki stworzyły razem idealną całość. Kolczyki pasują idealnie! A sukienka - bardzo bogata sama w sobie - kołnierzyk, czarne mankiety, plisy i koronka - jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka ciepła stylizacja :) Piekna kolorystyka i wszystko tak do siebie pasuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja:) przejrzałam kilka stylizacji i bardzo spodobało mi się to, że nie podążasz ślepo za modą:) życzę mnóstwa obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka :) i kot :)
    ________________________________
    www.manandwomanview.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie :))
    ja znalazłam u mamy świetny sweter :))

    All About Fashion and Style
    zapraszam do mnie na konkurs -- bransoletka i kolczyki do wygrania !!!
    All About Fashion and Style

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a lovely outfit. You look wonderful!

    - Victoria
    www.VICKITAS.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw, wyglądasz tak elegancko, ale i niewinnie.
    eh, szkoda, że moja mama pozbyła się wszystkich skarbów ze swojej szafy..

    btw. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam romantyczne sukienki, a ta dodatkowo ma ciekawy kolor. Jest naprawdę niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna sukieneczka. Podobają mi się takie połączenia ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. set bardzo dziewczęcy i uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, zapraszam Cię również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna ta kiecka !
    Do twarzy ci w niej :)

    OBSERWUJEMY ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za komentarz! rewelacyjny look, jesteś prześliczna.
    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo elegancko, zwiewnie i romantycznie ;)
    zapraszam do mnie : http://mademoiselle-marguerite-1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudna sukienka! Całość wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ładna stylizacja, gratuluję, super :P

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie i dziewczęco!:) no i jeszcze koty<3 haha:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Jeśli spodobał się Tobie nasz blog, dołącz do obserwatorów, będzie nam bardzo miło ;)